Уучлаарай
Техникийн саатал гарсан тул та бүхнээсээ хүлцэл өчье! Шууд ярилцлага түр хугацаагаар хойшлогдсон болно.
Нийт саналын тоо
122122
Мобайл хувилбарууд

Манайх БГДүүргийн 13 дугаар хорооны Скай таунтай 89 дүгээр байранд байдаг юм. ХҮТ-1 гэдэг манайхыг хариуцсан дулаан, усны компани байдаг юм шиг байгаа юм. Одоог хүртэл халаалт байхгүй байна. Хэсэг хугацаанд ирж байсан. Өчигдөр яриад, шаардахад "Мотор нь эвдэрсэн" гэсэн хариу хэлж байна. Гэвч иргэдээс мөнгө авахдаа бүтнээр нь авдаг. Гэсэн атлаа олигтой халаалт ирээгүй байна. Мөн халуун ус нь байж байгаад л тасарчихдаг. Түүнчлэн зэвтэй ус гардаг, 00-иос нь байнга үмхий үнэртдэг. Ерөөсөө шийдэж өгөхгүй байна.

“11 11 ТӨВ” 2017-10-12 11:03 Нийслэлийн Засаг даргын Тамгын газар -руу хуваарилав.

ECM API 2017-10-12 13:22 Нийслэлийн Засаг даргын Тамгын газар-н Мишээл салбарын үйлчилгээний ажилтан Адъяасүрэн: Саналыг хүлээн авлаа.

ECM API 2017-10-12 14:26 [ Нийслэлийн Засаг даргын Тамгын газар ]-н Шийдвэрлэлтийн хяналт хариуцсан ажилтан Энхмаа: [] “Орон сууц, нийтийн аж ахуйн удирдах газар ОНӨҮГ” -д Өргөдөл, гомдлыг шилжүүллээ. Шалгаж, шийдвэрлээд иргэнд хариу өгнө үү.

ECM API 2017-10-16 15:30 Орон сууц, нийтийн аж ахуйн удирдах газар ОНӨҮГ-н Дарга Батсайхан: Саналыг хүлээн авлаа.

ECM API 2017-10-16 17:20 Орон сууц, нийтийн аж ахуйн удирдах газар ОНӨҮГ-н Ахлах мэргэжилтэн Хатанбаатар: Саналыг хүлээн авлаа.

ECM API 2017-10-17 09:07 Орон сууц, нийтийн аж ахуйн удирдах газар ОНӨҮГ-н Дотоод асуудал хариуцсан мэргэжилтэн Сарантуяа: Саналыг хүлээн авлаа.

ECM API 2017-10-18 14:47 Орон сууц, нийтийн аж ахуйн удирдах газар ОНӨҮГ-н Дотоод асуудал хариуцсан мэргэжилтэн Сарантуяа: Өргөдөл, гомдлыг шийдвэрлэлээ. : Насос түр унтарсан байсныг ажиллуулж халаалт хэвийн болов.

ECM API 2017-10-18 14:47 Саналыг хаав.