Уучлаарай
Техникийн саатал гарсан тул та бүхнээсээ хүлцэл өчье! Шууд ярилцлага түр хугацаагаар хойшлогдсон болно.
Нийт саналын тоо
143895
Мобайл хувилбарууд

Нийтийн тээврийн гомдол санал хүлээн авах утас 7004-4040 нь Иргэн автобусны дугаар номерийг харсангүй гэсэн шалтгаанаар гомдлыг хүлээн авсангүй. Ган хийц чиглэлийн автобус өглөө 09.00 цагт автобусны буудал дээр зогсож иргэдийг тээвэрлээгүй асуудлыг шалгаж арга хэмжээ авна уу.

“11 11 ТӨВ” 2018-11-07 09:34 Нийслэлийн Засаг даргын Тамгын газар -руу хуваарилав.

ECM API 2018-11-07 10:45 Нийслэлийн Засаг даргын Тамгын газар-н Дүнжингарав салбарын үйлчилгээний ажилтан Өнөржаргал: Саналыг хүлээн авлаа.

ECM API 2018-11-07 10:52 [ Нийслэлийн Засаг даргын Тамгын газар ]-н Шийдвэрлэлтийн хяналт хариуцсан ажилтан Гэрэлмаа: [] “Нийслэлийн Тээврийн газар” -д Өргөдөл, гомдлыг шилжүүллээ. Судалж, шийдвэрлэнэ үү.

ECM API 2018-11-12 11:27 Нийслэлийн Тээврийн газар-н Орлогч дарга Булгаа: Саналыг хүлээн авлаа.

ECM API 2018-11-15 12:52 Нийслэлийн Тээврийн газар-н Хэлтсийн дарга Эрдэнэболд: Саналыг хүлээн авлаа.

ECM API 2018-11-30 15:27 Нийслэлийн Тээврийн газар-н Хэлтсийн дарга Эрдэнэболд: Өргөдөл, гомдлыг шийдвэрлэлээ. : НТГ нь өргөдөл гомдол хүлээн авдаг 70044040 дугаарын утсанд Call pro үйлчилгээ үзүүлэгч ХХК-тай хамтран ажилладаг. Тухайн өдрийн дуудлагын бичлэгийг шалган үзэхэд гомдол гаргач иргэний гомдлыг хүлээн авахад шугамын үйлчилгээний тээврийн хэрэгслийн дугаар номер мэдэгдэхгүй байгаа нь шийдвэрлэх боломжгүй талаар мэдээлэл өгч, тодорхой хариултыг өгсөн байна. Санал гомдлын дугаарт өдөрт 300-350 дуудлага, давхар дуудлагын тоо 5 зэрэг ачаалал өндөр байгаа тайланг гаргуулсан. Тус дуудлага хүлээн авах ажлын байрны орон 1 байгаа нь ирж байгаа давхардсан 5 дуудлаганд хүрэлцээ муу байна. Иймд гомдол гаргагч иргэнд учирч байгаа бэрхшээл, дуудлага давхцах, тасрах зэрэг асуудлыг санал гомдлын ажилтан утсаар холбогдон тайлбар хийж, уучилт хүсэн цаашид анхаарч ажиллах болохоо мэдэгдсэн.

ECM API 2018-11-30 15:27 Саналыг хаав.